vrijdag 24 februari 2012

Koperpoets

Ik zag bij Willy op haar blog een leuk idee staan om plaatjes te bewerken met koperpoets. Ik ben er gisteren mee aan de gang gegaan. Dit is het resultaat. Met deze kaart wil ik meedoen met:http://moedershobbypaleis.blogspot.com/p/challenge-februari.html

Nog een ontzettend leuk nieuwtje: ik heb bij de Trekpleister gewonnen met de kaartenactie en krijg een workshop aangeboden. Ik mag zelfs iemand meenemen. Degene die mij op die actie wees en zei dat ik een kaart moest insturen, heb ik meegevraagd. Dat gaat vast leuk worden en ik heb er ontzettend zin in!
groetjes Mariëtte

6 opmerkingen:

  1. Hoi Mariette,

    het is een heel mooi kaartje, maar hoe doe je dat met koperpoets? Een gewoon plaatje, of een stempel of wat? En dan inwrijven met koperpoets? En wat is het effect? Nu lijkt het op je kaart net of het zo hoort! Ik heb er nog nooit van gehoord en ben voor alles in, dus sorry voor mijn nieuwsgierigheid...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart! En wat een leuk effect met die koperpoets, prachtig!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mariëtte, wat is dit een prachtige kaart geworden.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een gave kaart Mariëtte, leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge van MHP!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen