vrijdag 17 februari 2012

Schudkaart


Ik heb voor het eerst een schudkaart gemaakt. Een echte uitdaging maar het viel me niet tegen. Het randje heb ik van iemand die dit beschreef op haar weblog (ik kan alleen niet meer terug vinden hoe ik daar kwam); een hele leuke techniek. Zo gauw ik dat blog weer gevonden heb, zal ik het erbij zetten. He,he eindelijkgevonden http://kaartenvanmarianne.blogspot.com/p/tutorials.html
De kaart is voor de dirigent van een koor; daarom de muziekstijl.
Met deze kaart wil meedoen met http://kreatejadt.blogspot.com/2012/02/challenge-6-schudden-maar.html
groetjes Mariëtte

7 opmerkingen:

  1. je kaart is helemaal te gek! heel origineel en leuk dat schud gedeelte met de muzieknootjes:0
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super mooi! Succes met de challange...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk en mooi kaartje, leuk die muzieknootjes!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een originele kaart is dit. erg leuk bedacht zo!
    leuk dat je meedoet met onze challenge bij krea teja.

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke schudkaart Mariette!
    Bedankt voor het mee doen met de challenge van Krea Teja
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf idee Mariette, leuk uitgevoerd ook zo met die muzieknoten. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Krea Teja. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk idee!! Leuk dat je meedoet bij de challenge van Krea Teja :)
    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen