zaterdag 10 maart 2012

A new home!

Voor mijn collega die een nieuw huis heeft, heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk interesses van hem in de kaart te verwerken.Ik hoop dat hij ze allemaal ontdekt. Grijs omdat hij een muur prachtig grijs heeft geverfd!
Welkom aan mijn nieuwe volgers Rachel en Renate.
Met deze kaart wil ik meedoen met:
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/
http://decreatievezebra.blogspot.com/2012/02/tijd-voor-challenge-3-mannenjongens.html

groetjes Mariëtte

14 opmerkingen:

  1. Hoi Mariette,

    wat heb je dat mooi gecombineerd! Een mannenkaart en een verhuiskaart! Heel erg mooi.
    Leuk dat je het grijs terug laat komen.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Mariëtte!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan dit kaartje.
    liefs. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje zo met die persoonlijke dingen verwerkt, leuk dat hij meedoet bij de Creatieve Zebra veel succes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben we toch een heerlijke hobby want zo persoonlijk kun je toch geen kaartjes in de winkel vinden. Hij is enig!!! Leuk dat je volger bent geworden, dank je wel!

    Groetjes,, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mariette,
    Geweldig leuk zo'n persoonlijke kaart! Die maak ik ook het liefst:0) Je hebt er weer iets speciaals van weten te maken! Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en erg leuke elementen gebruikt.
    Bedankt voor je deelname aan dcz.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mariëtte,

    Wat een fantastisch kaartje. Prachtig papier en kleurtjes. Leuke details heb je verwerkt.

    Leuk dat je meedoet met de challenge bij DCZ.

    Veel liefs,
    Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoere verhuis kaart, erg leuk en origineel !
    Ik was dit keer gastdesigner en was/ben erg benieuwd wat jullie er allemaal van maken.
    Heel veel succes met de challenge van De Creatieve Zebra!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart is dit geworden, goede kleurkeuze en heel persoonlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke persoonlijke mannenkaartje, fijn dat je met de DCZ meedoet!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een supermooi kaartje ! Heel apart. Wat leuk dat je meedoet bij EHI. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie mannenkaart met veel leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een gave kaart! ik weet zeker dat je collega 'm super vond. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen