woensdag 18 april 2012

Konininnedag swap

Ik heb meegedaan met de swap van de http://nederlandseswappers.blogspot.com/2012/04/laat-zien-koninginnedagswap.html Het is erg leuk om voor iemand iets te maken en ook weer iets te ontvangen!
Barbara heeft van mij dit ontvangen: een gehaakte broche en een tag in de stijl van Koninginnedag. Ja, ja, ik ben voor deze swap aan het haken geslagen. Erg leuk om te doen! Als extra bloemen, papier, linten en een hartvormig kussentje met haar naam!

Van Barbara heb ik een oranje ruittasje ontvangen met een broche van stof en een oranje tag. Als extraatje 5 zelfgehaakte bloemen, linten en een geurkussentje! Erg leuk allemaal!

groetjes Mariëtte


9 opmerkingen:

  1. Wat superleuk zeg!
    Allebei, wat je hebt gegeven en wat je hebt gekregen..

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg al die gehaakte bloemen. Jammer dat ik niet kan haken want ik krijg er wel zin in bij het zien van al dit moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spulletjes heb je gemaakt en gekregen!
    Om vrolijk van te worden hoe enthousiast mensen altijd zijn met het swappen!

    Groetjes Swapmusketier Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet nu eigenlijk nog niet wat swappen is, maar het ziet er wel erg leuk uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jolanda, swappen is eigenlijk gewoon elkaar iets leuks toesturen. Wij bij de nederlandseswappers.blogspot.com matchen je met iemand anders. Heel leuk! Je bent altijd welkom om volger te worden en je hoeft echt niet altijd mee te doen. Je kan zelf kiezen welke swaps je wel of niet leuk vindt.

      Verwijderen
    2. Je kan de uitleg van swappen trouwens ook lezen op ons blog in de linkerbalk.
      Groetjes

      Verwijderen
    3. Bedankt voor de uitleg. Ik denk dat ik ook wel volger wil worden van jullie blog. Een leuk idee!

      Verwijderen
  5. Wat worden er mooie creaties gemaakt,ik vind het ook leuk om reacties te krijgen. Ik ben volger van je blog geworden Mariëtte.
    Groetjes, Mimi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allebei super leuk! Dat hartje is ook gaaf zeg, dat is dan weer een onverwachte verrassing, net als dat leuke geurzakje dat je kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen