maandag 9 juli 2012

A B C

Na heel wat weken niet op mijn hobbykamer te hebben gezeten, heb ik vandaag maar weer eens een kaartje proberen te maken. Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn duo-collega. Ik heb al heel wat jaren samen met haar een klas gehad en nu neemt ze afscheid.
Ik ben begonnen met blauw papier omdat we die kleur in de klas graag gebruikten. Staat mooi bij de blank houten tafels met de rode poten! Verder plakband gebruikt met de cijfers van de groepen die we samen les hebben gegeven. De rest wijst voor zichzelf. De schets die ik heb gebruikt is van http://dutchcardlovers.blogspot.nl/

Groetjes Mariëtte p.s. Ik hoop dat ze niet op mijn blog kijkt.........

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, heel origineel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat je duo weg gaat, zeker als je een prettige samenwerking hebt. Ik werk ook al jaren samen met dezelfde. Erg leuke en frisse kaart en de cijfers, centimeter, stukje lijntjesblad en het sommetje zijn natuurlijk zeer toepasselijk. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar ik kijk wel op je blog...... Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Heel toepasselijk!
    En ik heb je wasknijpers ook gezien, zijn ook al weer zo mooi geworden!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, heel leuk gedaan zo met die cijfers enzo,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart zeg.

    Ik zou je willen vragen je adres door te geven om mijn email mailvoorjou@ziggo.nl

    er is geen belangstelling voor het wijn setje dus hoef daar geen twee weken op te wachten als je wilt stuur ik naar je toe

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha Mariette,

    ik miste je al!! Druk, he eind van het schooljaar? Ik zit er midden in en kan even niet bij iedereen reageren. Maar toen ik jouw berichtje zag, dacht ik: even kijken of alles okee is.
    Je kaart is superleuk voor een duo-collega in het onderwijs! Dat tape is gaaf!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is erg leuk geworden. Toepasselijk ook de sommetjes en het A B C papier. ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de tags waar je het vanochtend over had?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart in deze vrolijke kleuren.Perfecte kaart voor je collega.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk en toepasselijk kaartje voor je collega!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gaaf gedaan! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat jammer dat je duocollega vertrekt! Leuk kaartje heb je voor haar gemaakt, past helemaal bij jullie beroep!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen