woensdag 11 juli 2012

Wasknijperswap

Ik heb meegedaan bij de http://nederlandseswappers.blogspot.nl/2012/06/document_30.html met de wasknijper swap.
Ik was gekoppeld aan Gerda (http://www.deviltentol.blogspot.nl/).  Zij maakt prachtige dingen van vilt. Haar voorkeur was voor de kleuren roze,rood en blauw. Ik heb toen wasknijpers versierd met Eline papier en heb linten in bijpassende kleur erbij gedaan. Als extra had ik kleihangers gemaakt. Ondertussen heeft ze alles ontvangen.

Gerda heeft mij blij gemaakt met prachtige blauwe wasknijpers met mooie blauwe vilten bloemen.Hieronder kunnen jullie zien hoe alles eruit ziet. Gerda bedankt en leuk dat ik aan jou gekoppeld was!
groetjes Mariëtte

10 opmerkingen:

  1. wat is dit leuk zeg, jullie hebben elkaar echt verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een prachtige creaties!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beide zien er super leuk uit.
    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben elkaar enorm verwend, super leuk ziet het er uit!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee heel leuke swapcreaties... en die zelfgemaakte kleihangers zijn super. Bedankt voor dit ideetje.

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed gelukte swap zeg!!
    Wat heb je mooie dingen gemaakt :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitwisseling,
    Dankzij jou ikea potloodjes kan ik nu ook aan de slag voor de volgende swap, heel erg bedankt voor het prachtige pakket dat ik heb ontvangen

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie hebben mooie, fleurige wasknijpers gemaakt!
    Nu nog mooi weer om de was buiten te hangen!
    groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige knijpers. Zulke mooie warme kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De gehaakte slippertjes:
    http://maakhetff-maddysblog.blogspot.nl/search/label/Minislippers

    BeantwoordenVerwijderen