maandag 13 augustus 2012

2 keer 3 is........



Ik heb drie keer een kaartje gemaakt van dezelfde schets. Ik heb de schets eens gezien...........maar waar?? Ik moet nog eens een manier bedenken om leuke dingen op te slaan en ook weer makkelijk terug te kunnen vinden. Maar goed, deze kaartjes heb ik achter elkaar gemaakt en het is erg leuk om te doen!
Met het bovenste kaartje wil ik meedoen met http://kreatejadt.blogspot.nl/2012/07/challange-nr-11-alles-mag-anything-goes.html.
groetjes Mariëtte

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn enig Marriette!! Je zou een Word documentje kunnen maken voor alles wat je leuk vindt. Niet aan mij vragen hoe dat moet hoor, maar ik heb wel eens gehoord dat anderen dat doen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze alle 3 erg mooi, maar de eerste heeft mijn voorkeur!
    Ik sla altijd van alles op in mijn mapje afbeeldingen en dan weet ik later ook niet meer waar ik het gezien heb.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het weer 3 prachtige kaartjes Mariëtte, superleuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst bedankt voor je lieve reactie, dat doet goed! Je kaarten zijn erg mooi, hele mooie combi´s heb je gemaakt! Volgens mij is de schets van Dutch card lovers van een eerdere challenge. Ik heb hem nl. ook al eens gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow die zijn leuk! Heel knap gedaan,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Mariette,

    dankjewel voor je lieve reacties.
    Je kaarten zijn super. En inderdaad is het een eerdere sketch van DCL. Ik herkende hem meteen.
    Wat ik wel eens doe is de sketches waar ik wel of niet aan toe kom kopieren en in mijn afbeeldingen opslaan. In Word is ook een idee, trouwens, wat Irene schrijft. Printen en bij de hand houden, altijd handig!
    Je kaarten zien er super uit en ik zag dat je al behoorlijk wat stemmen bij KreaTeja hebt....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten! Hetzelfde qua opzet maar toch ook heel verschillend. Ik teken de schets van mooie kaarten vaak in het klein op papier, met daaronder de link van de blog. Je kunt de foto's bijvoorbeeld ook opslaan in een apart mapje op je computer. Dan kan je de link plaatsen als naam voor de foto. Bedankt voor al je leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen