vrijdag 17 augustus 2012

3 keer 3

Drie keer drie is.........In een oude "Cards Only" had ik een leuke kaart gezien van 3 keer 3 vakjes. Ik heb daarom deze kaart gemaakt. Erg leuk om te doen en het helpt mij van de restjes af...;-) Ik ga het zeker nog een keertje doen.
Daarna hetzelfde met cirkels. Dit gaat iets sneller omdat ik een cirkelpons heb (die paste in de vakantiebak). Weer vlinders gestempeld en op die cirkels van dat oude boek  geplakt. Ik blijf dat een mooie combinatie vinden. De vlinders zijn gestempeld op design papier en de randen met roze inkt bewerkt!

groetjes Mariëtte

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes Mariëtte, erg leuk om zo je restjes op te werken!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Marriette, ga het onthouden!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Mariette,

    wat een leuke kaarten! Ik heb vorig jaar een soortgelijke kaart gemaakt als die met de vierkantjes. Is leuk werk en het effect is groot.
    Die met de cirkels vind ik helemaal top!! Heb je zo'n grote cirkelpons??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er weer mooie kaarten van gemaakt, leuk effect het 3 x 3.
    Morgen hobbyjournaalmarkt, ga je er heen?
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al surfend kom ik op je blog, wat is deze kaart leuk! Ik ben volger van je geworden en hoop dat je ook een keer een kijkje bij mij komt nemen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen