dinsdag 21 augustus 2012

Cupcakes

Ik ben dol op lekkere cupcakes en sinds afgelopen zaterdag heb ik leuke stempels van cupcakes. Voor mij toch wat gezonder en ik kan er heel veel van maken. Met dit kaartje wil ik meedoen met de uitdaging van: http://micassucas.blogspot.nl/2012/08/challenge-7-food-drinks.html
Ik heb de gele bladzijde van mijn oude boek ingesmeerd met acrylverf en daarna er een vierkant stiksteekjes stempel opgezet. Dit uitgeknipt en opgeplakt en een cupcake gestempeld op Eline papier en verhoogd opgeplakt! Nog een rand stiksteekjes getekend en gefeliciteerd erop geschreven.O ja, een strookje tape van de Hema gebruikt. Het blijft leuk dat tape!
groetjes Mariëtte

12 opmerkingen:

  1. Wat een kaartje om op te eten. Fijn dat je mee doet met MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker, leuk en mooi kaartje! Bedankt voor je deelname aan MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmmmm, wat een lekker kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er HEEEEl smakelijk uit, bedankt voor je deelname aan MCSC. liefs Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje! De tape van Hema heb je er mooi in verwerkt en de cupcake ziet er in elk geval heel lekker uit ;-) Fijn dat je meedoet met MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg leuk geworden.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje!! Dat ziet er erg smakelijk uit!!
    Bedankt voor je deelname aan MCSC!!

    Groetjes, Gastdesigner Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mariette,

    wat een leuke kaart!! Ik had iets soortgelijks in gedachten voor de MiCas challenge. Ben er nog niet over uit wat ik ga doen. Hij wordt dan vast niet zo leuk als deze....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een strak kaartje, heel knap,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijk én leuk kaartje!! Leuk dat je hebt meegedaan met de challenge!
    Groetjes, Yvonne (gast-designer MCSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof kaartje, leuk gedaan!
    Bedankt voor je deelname aan MCSC!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk Mariette, origineel dat boekpapier op de achtergrond!
    Bedankt voor het meedoen met MCSC.

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen