zaterdag 4 augustus 2012

Strookjes

De was zit in de machine dus ik kan  rustig het volgende kaartje plaatsen. Het papier is uit een oud blokje van de boekenvoordeel; deze keer niet zitten borduren. O ja, dat is nog wel leuk om te vertellen: de vorige kaarten heb ik de randen geborduurd nadat ik met mijn radeerroller de gaatjes had gemaakt! Ideaal om op gelijke afstand de gaatjes te hebben en het gaat nog snel ook. Zo, nu eerst mijn hobbydozen uitpakken, kan ik thuis weer verder kaarten maken.

groetjes Mariëtte

6 opmerkingen:

  1. Super leuk al die strookjes Marriete en....dat apparaatje heb ik van de week ook uit de naaidoos te voorschijn gehaald..was nog van mijn moedertje, niet te geloven maar het werkt super!!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Mariette,

    wat een leuke kaart!! Het kan snel en het geeft en leuk effect al die strookjes. Heb het blokje ook liggen: leuk papier!!
    En die subtiele stiksteekjes en kruisjes! Heel leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedacht, knap kaartje!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi kaartje Mariëtte, leuk die strookjes papier!
    Ook de vorige twee kaartjes vind ik super. Wat een goed idee om zo'n radeerroller te gebruiken!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk kaartje is dit!
    Helemaal grappig dat het allemaal zo schuin is, en dan dat schaartje erbij, past precies!!

    Grotjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen