zaterdag 25 augustus 2012

Tape

Bij http://dutchcardlovers.blogspot.nl/2012/08/challenge-152.html is de challenge deze week: maak een kaart met tape. Ik had de tape nog liggen van de vorige 2 kaartjes. Ik heb toen gelijk maar dit kaartje gemaakt! Ik heb de stempels van Eline weer gebruikt en aan de lijn hangen de envelopjes. Ik had die stempel nog niet eerder gebruikt, maar ik vind dat ik alles 'moet' gebruiken. Soms heel lastig, maar dit keer vind ik het erg leuk staan. De tape komt van de Hema.
Groetjes, Mariëtte

14 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje is dit geworden zeg, ik kan inmiddels ook niet meer zonder tape vind het zo leuk om te gebruiken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje weeer Mariëtte, ik vind die envelopjes aan de lijn heel leuk!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart! En je lijntje is echt top!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke lieve kaart!En leuk dessin voor je tape

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan Marriette. Dat tape zie ik steeds vaker langskomen dus ik moet er ook maar eens naar op zoek.

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Mariette,

    wat een mooie kaart zeg! En ook ik heb k nog niet van dat tape. Nu hoor ik dat het bij Action te krijgen is, maar niet in de Action waar ik kom. Dus ik blijf nog even zoeken....
    De envelopjes aan de lijn zijn erg leuk!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuke kaart! Knap gedaan,
    grts
    frouwke
    ps in de wibra hebben ze hem ook geregeld, de tape

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan, geeft toch een heel leuk effect hé dat tape. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoesje!! Ik vind dat 2e vogeltje op de lijn met envelopjes zo schattig!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat lijntje met envelopjes! Ik heb voor mijn zelfgemaakte tape gebruik gemaakt van versamark (dew drops)inkt voor de kleuren alleen pakken de lichte kleuren niet goed en zwart is met stazon gedaan. Stazon droogt sneller en is dus prettiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke kaart, bedankt voor je bijdrage aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje, Mariette, en wat een leuk lijntje met enveloppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart hoor bedankt voor je bijdrage aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen