donderdag 9 augustus 2012

Vogelhuisje

In de vakantie las ik een blad waarin een afbeelding van een vogelhuisje stond. Ik heb dat vogelhuisje  nageknipt en verwerkt op deze kaart. De leuke Eline stempels had ik voor mijn verjaardag gekregen. Omdat ze zo leuk waren had ik ze meegenomen en dat kwam nu van pas. Gelijk een bewoner voor het huisje!
groetjes Mariëtte
p.s. met deze kaart wil ik meedoen met de alles mag uitdaging van: http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/2012/08/uitdaging-alles-mag.html

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje zo met het vogelhuisje

    Leuk dat je mee doet met de Challenge van EHI

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes Mariëtte, was even niet op je blog geweest en ineens staan er heel veel kaartjes en allemaal erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ps: ben gelijk maar volger geworden want moet iedere keer zo onhandig doen om je blog te bezoeken en nu mis ik niets meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Mariette,

    heel leuk idee dat vogelhuisje! En de tekststempel is erg mooi!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vind ik dit een heel leuke kaart Mariëtte. Het idee van het vogelhuisje vind ik zo goed, ik ben al een tijdje op zoek naar zo een huisje om een verhuiskaartje mee te maken, maar had nog niets naar mijn zin gevonden. Als je het niet erg vind ga ik dit misschien in de toekomst eens gebruiken, ik geef dan wel een linkje naar jouw blog hoor!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje, Mariette! Super leuk dat vogelhuisje met het kleine vogeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje, Mariëtte!
    Ik zag hem staan op het blog van een hoop kaarten.
    Wat een heerlijke hobby hebben we toch, hè?

    En ook je beroep is leuk, ik doe hetzelfde maar dan groep 1/2

    Veel succes met de uitdaging en veel plezier in je groep.

    Groetjes van Dieke Polstra
    www.stempeldieke.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje!
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging op EHI!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen