maandag 10 september 2012

DCL challenge 154

Eindelijk weer tijd gevonden om een kaartje te maken. Ik moet na iedere zomer eerst weer een weekje gewerkt hebben voordat ik de rust heb om kaarten te maken. Op de knotsgekke kaartendagen heb ik een heathtool gekocht. Een aankoop die ik al lang op mijn wensenlijstje had staan; dus die moest in ieder geval gebruikt worden. Wat leuk om te doen. Ik had een kleedje met het embossingspoeder gemaakt. Bij http://dutchcardlovers.blogspot.nl/ hebben ze een hele mooie schets en daar kon ik dat kleedje op gebruiken. Bij Sientje  zag ik een kaart met een mooie tekst. Ik heb die tekst gebruikt voor deze kaart. Daarover heb ik vellum geplakt. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hartelijke groetjes Mariëtte

13 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje, en wat een schitterende tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh geweldig! En dat papier is helemaal leuk.. (zeker dat papier wat ik zoek, maar niet kan vinden;-) Ik herken dat inkomen na de vakantie wel hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer heel goed uit Mariette, de heattool is dus al direct goed ingewijd!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart is dat geworden. Natuurlijk ook helemaal mijn kleur ;) Leuk om te zien dat je de tekst van wordartwednesday hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Mariette,
    ik vind het een pracht van een kaart!!! Heel leuk hoe je dat gedaan hebt!
    Is dat een blokje van Hobbyvoordeel? Volgens mij heb ik hem eind van de vakantie ook gekocht...Heel mooi papier!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en mooie kleuren.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en wat een mooi papier heb je hiervoor gebruikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje Mariëtte, eenvoudig en toch supermooi! Leuke kleurencombi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie strakke kaart! Dank voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke kaart mooi kleurgebruik, bedankt voor je deelname aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind deze kaart ook erg mooi.
    Het hoeft niet altijd heel druk te zijn , deze heeft inderdaad een rustige uitstraling.
    Dat vellum geeft net een beetje extra!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart. Rustige kleuren en dessin. Pakkende tekst.
    Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen