woensdag 19 september 2012

Postkantoor

Welkom aan mijn nieuwe volgers.Ik hoop dat we nieuwe ideeën van elkaar krijgen!
Bij de http://dutchcardlovers.blogspot.nl/ is de challenge: gebruik minimaal 5 knopen. Leuk! Ik had al in mijn hoofd om dit "postkantoortje" te maken, dus ben ik er maar gelijk aan begonnen! De stempels zijn van Eline, de bladzijde uit een oud boek en bewerkt met Gesso, een stikrandje met de hand gemaakt en natuurlijk de 5 knopen. Het was nog veel werk om 5 verschillende blauw tinten op te zoeken.

groetjes Mariëtte

22 opmerkingen:

  1. Erg mooi gelukt! Origineel om de knopen als paal te gebruiken!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart die postbus, bedankt voor je deelname aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo 'juf' Mariette, met behulp van google heb ik je blog weer kunnen vinden. Wat een ontzettend leuke kaarten! Zelf knutsel ik aardig wat, maar voor het maken van kaarten kan ik nog wel wat inspiratie gebruiken. Zo te zien kan ik hier ook leuke ideeen opdoen. Vriendelijke groet, Bouwiena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig geworden Mariëtte.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan zo met die envelopjes. En kijk eens wie daar weer voorbij fladdert?! Grappig om dat vogeltje steeds weer voorbij te zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, leuk om een paaltje van de knopen te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vind ik dit weer een geweldig leuk kaartje Mariëtte!!! Ook de 2 kaartjes hieronder zijn erg mooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje, heel leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi, lekker speels en nonchalant.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke knopenkaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel origineel bedacht zo met die knopen!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Mariette
    Wat een leuk kaartje die knoopjes heb je zo wel heel leuk gedaan.
    Bedoel je een patroontje van die ketting????


    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk en origineel met de knoopjes als paal (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kaart hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk zeg om de knopen op deze manier te verwerken!
    Leuke kaart! Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi mariette

    Ik heb er geen patroon van ik zou ook niet weten hoe ze het heeft gemaakt ze heeft allemaal kleine reepjes geknipt en die op een of andere manier in elkaar gevouwen .
    Mischien kan je er op internet wat over vinden .Zal het nog wel even aan mijn dochter vragen maar weet niet of ze dat zo kan uitleggen .

    Fijn weekend
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen