zaterdag 24 november 2012

Krans

Deze krans heb ik vorig jaar tot vervelens toe gemaakt! Hij staat nu ook in de Hobby-handig maar daar gebruiken ze een ijzeren ring. Ik koop plastic plantensteunen van 30 cm. omtrek en knip in het midden het kruis eruit. Dan van een rol boterhamzakjes de zakjes losscheuren en de bodem eraf knippen. De zakjes erom knopen en daarna openvouwen. O ja, je moet beginnen met de kerstlampjes te verdelen en vast te maken.
Ik heb er nu nog 2 die ik 'moet' maken voor een bestelling.

groetjes Mariëtte

13 opmerkingen:

  1. Had het van de week al ergens gezien, ik vind dit ongelooflijk dat zo'n ordinair zakje zoiets moois kan opleveren!!!!! Deze foto is schitterend, als dat jouw woonkamer is ben je een geluksvogel Mariette!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal super Mariette, zo heerlijk sfeervol op die spiegel boven de open haard, echt een toppertje te krans, succes met de 2 anderen maken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, heel mooi gedaan!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat ziet er super uit! Helemaal zo met die lampjes erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige krans Mariëtte, heel gezellig met die lampjes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zal ik je komen helpen met de twee kransen, dan kan ik gelijk de workshop van vorig jaar 8 december inhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Mariette, nu zie kik hem branden! Vorige week ook bij Corry gezien, echt leuk.
    Net aan mijn dochter laten zien, het leek haar ook wel wat om te maken. Dus nu moeten wij aan de slag!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is dan ook wel heel mooi geworden.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende krans zo met die lichtjes erin,
    en wat een goed idee om een groene ring van de planten te gebruiken,
    ik heb ze tot nu toe telkens met een strokrans gemaakt en daaromheen plastic pendaalemmerzakjes geknoopt, maar ik vind dit toch ook een heel goed idee,
    je hebt ook een leuk en gezellig blog, ik ga je volgen hoor

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jee wat een werk... Maar het resultaat is wel super mooi!! Ook je sfeerlichtjes zijn mooi! Inderdaad wel heel leuk als cadeautje!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ze ook gemaakt , maar durfde er geen lampjes in te doen, maar als het bij jou kan, durf ik het nu ook.

    Leuk!

    Wat voor plantensteunen gebruik je precies?
    Ik ken ze niet.
    Zelf gebruik ik strokransen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Mariette, bedankt voor je antwoord.
    Ik heb je nog een antwoord gestuurd vanaf mijn mobiel, heb je die gekregen?
    Het is nl. naar no-reply@blogger gegaan of zo iets zag ik later...

    BeantwoordenVerwijderen