maandag 24 december 2012

Eenentwintig

Mijn bureau is weer toonbaar. Jippie! Na alle kerstkaarten die ik had gemaakt, was mijn bureau niet meer te zien. Overal lag wat en zelfs het laatste stukje bureau lag onder spullen van school die ik er ook maar bij gooide.Vrijdag is de kerstvakantie begonnen en nadat ik de klas weer opgeruimd had, ben ik begonnen met mijn werkkamer. Wat kan een mens in korte tijd een enorme bende maken. Ik heb nu alle spullen om kerstkaarten te maken weer opgeruimd. Ik ben het kerstpapier nu ook wel weer zat. Vandaag gelijk aan mijn schone bureau gaan zitten om een kaart te maken voor mijn zoon die morgen 1ste Kerstdag jarig is. Omdat ik mezelf betrapte dat ik nooit een kaart voor hem had gemaakt (en hij voor mij dit blog heeft aangemaakt), ben ik speciaal voor hem deze kaart gaan maken (nu maar hopen dat hij niet op mijn blog kijkt). De schets is van http://bijomadee.blogspot.nl/2012/12/bij-oma-dee-schets-1.html
 
Dit is de kaart dit het geworden is.

Welkom aan mijn nieuwe volgers Judith en Sanne. Leuk dat jullie mijn blog willen volgen.
Goede feestdagen toegewenst! groetjes Mariëtte

9 opmerkingen:

  1. Hoi Mariette,
    ik vind je kaart geweldig! En dat zal je zoon ook vinden, weet ik zeker! Soms vergis je je daarin. Toen mijn oudste zoon jarig was werd het zo door hem gewaardeerd dat hij een zelfgemaakte kaart kreeg! Had ik niet echt verwacht.
    Alvast gefeliciteerd met hem en een fijne dag gewenst.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mannenkaart Mariette en ook ik kan helemaaaaaaal geen kerstkaart meer zien lol!!!
    Bijzonder om op 1e kerstdag jarig te zijn maar wel heel sfeervol, van harte gefeliciteerd en heel gezellige dagen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zoon, dat was een echte kerstbaby 21 jaar geleden.
    Leuk dat je voor hem een kaart hebt gemaakt, is mooi geworden.
    Fijne dagen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je zoon, wat een gaaf kaartje. Echt een stoere mannenkaart. En natuurlijk hartstikke leuk dat je meedoet met de uitdaging.

    Fijne dagen!

    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk kaartje, Mariette, gefeliciteerd met je zoon.
    En natuurlijk fijne Kerstdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje heb je gemaakt van de sketch,
    prettige feestdagen nog,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst nog gefeliciteerd met je zoon! Deze kaart had hij idd wel verdiend, haha! leuk ist ie geworden, en idd lekker stoer!
    Erg leuk dat je meedoet bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geworden en ik hoop dat de kaart hartelijk ontvangen is.
    Nog gefeliciteerd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie mannenkaart Mariëtte, enne... alsnog gefeliciteerd ;)

    Leuk dat je ook meedoet met de schets uitdaging :D

    BeantwoordenVerwijderen