maandag 14 januari 2013

Muzikale felicitatie

Dit mannenkaartje heb ik gemaakt met de stempels van M.D. Ik had 2 soorten gemaakt, maar de andere is al verstuurd voordat ik de foto had gemaakt!
Met dit kaartje wil ik meedoen met: http://www.kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2013/01/uitdaging-34.html Waar je een kaartje moet maken met het thema verjaardag.
Ook wil ik meedoen met:http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2013/01/gelukkig-nieuwjaar.html waar je een mannenkaart moet maken.
Hartelijk welkom aan Anne-Marie!
groetjes Mariëtte

10 opmerkingen:

  1. Ik vind deze heel erg leuk geworden.
    Mooi die verschillende piano's, echt wel een mannenkaart.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig en dan dat passende papier erbij, leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje! Mooi papier!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie mannenkaart!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg om dat middenstuk er zo schuin op te plakken. Is die piano een stempel? Tof zeg!
    Echt een mooie mannenkaart geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mariëtte,

    Bedankt voor je reactie en leuk dat je volger geworden bent! Ik heb bij jou ook even rondgekeken, vind ook dat jij leuke kaarten maakt. Deze kaart ook, kan ik nog wat van leren, zelf ben ik nog niet zo heel lang aan het stempelen. Tot een volgende keer!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je meedoet met de challenge op het hobbyhome blog!

    Prachtige mannenkaart..

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende mannenkaart heb je gemaakt Mariette, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van dit kaartje was ik dus in de veronderstelling dat je die hebt gemaakt met wat ouder papier. Geeft niet, hij is in elk geval mooi en dat is het belangrijkste.Het achtergrondvelletje lijkt net designpapier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart!!! En fijn dat ie meedoet met onze HH-challenge....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen