maandag 21 januari 2013

Schets 170

Bij http://dutchcardlovers.blogspot.nl/2013/01/challenge-170.html is de opdracht: maak een kaart  aan de hand van een schets.Ik heb hiervoor winters papier gebruikt! Dit is mijn uitwerking van de schets.
Morgen een dagje naar de NOT in Utrecht (onderwijsbeurs).Nu maar genieten van de verwarming en de koffie.
groetjes Mariëtte

p.s. ik heb gelijk een kaartje gemaakt van 10 bij 10. Dezelfde schets maar dan in andere tinten. Even zorgen dat mijn voorraad weer wat groter wordt!


16 opmerkingen:

  1. Beide kaartjes zijn heel erg leuk geworden hoor gaaf gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje heb je gemaakt Mariëtte, ik vindt het papier van Eline helemaal geweldig lekker winters en warm. Ik maak meestal ook twee kaartjes tegelijk, als je eenmaal ideetjes hebt en je papiertjes bij elkaar, is de andere kaart zo klaar, en heb je je voorraad weer wat bij gevuld :-)) fijne dag, gr Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes, Mariette. Je hebt de voorraad zo weer aangevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes! En wat grappig zoals je bij de bovenste een klein stukje kant to lusje hebt verwerkt met een knoopje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariette,
    wat een mooie uitwerking zeg! Ik vind het erg leuk dat de hartjes zo weer terugkomen. Mooi papier.
    Leuk ook zo'n 10x10 kaartje. voorraad is altijd handig!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige uitwerking met dat mooie MD papier en je kleintje is ook al zo leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mariëtte, mooie kaartjes zijn dit weer geworden. Die van je vorige bericht ook.
    Ik ga deze week ook maar weer eens aan de slag. Ik vind het ideaal dat je zo altijd wel een toepasselijke kaart 'in huis' hebt. Geen uren meer zoeken in winkels tot je iets leuks en betaalbaars vind.....
    Misschien ook maar eens vooruit werken.
    Groetjes, Anne-marie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes geworden. Altijd makkelijk om ze op voorraad te hebben, ze vliegen som de deur uit.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes, vooral de eerste spreekt me aan!
    Leuk dat je ze hebt ingestuurd bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie uitwerking van de schets. Ik vind vooral de bovenste erg mooi. En het papier van Eline blijft het goed doen!
    Veel plezier morgen op de NOT. Ga je met een speciaal doel of gewoon een dagje ideeën opdoen?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om met één schets twee verschillende kaarten te maken. Ze zijn allebei super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beiden zijn heel mooi geworden. De uitwerking met de hartjes vind ik persoonlijk het leukst ;)
    Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om je voorraad meteen weer aan te vullen beide kaartjes zijn heel leuk geworden. bedankt voor je deelname aan DCL

    BeantwoordenVerwijderen