woensdag 27 februari 2013

Bierdoppenswap


Bij de Nederlandse Swappers hadden ze weer een leuke swap. Omdat ik vorige week voorjaarsvakantie had, kwam het goed uit om mee te doen. Het leek me een makkelijke swap, maar dat viel tegen. Het eerste probleem was al hoe ik aan doppen moest komen. Maar nadat dat was opgelost, moest ik ze nog pimpen. Na 4 mislukte pogingen, had ik uiteindelijk 4 magneetdoppen die naar mijn zin waren. Ik was gekoppeld aan Alida en haar favoriete kleuren waren: paars en blauw. Ik vond bij de Action een mooi blokje met die kleuren en heb dat gebruikt voor de doppen en het doosje. Verder nog kaartjes met lint en knopen gemaakt! En wat andere dingen meegestuurd, zoals een lekker geurend zeepje. Ik heb een berichtje gekregen dat ze de swap heeft ontvangen.
Van Alida heb ik vanmiddag de swap ontvangen. Zij had ook iets heel moois gemaakt. Een magneetdop, een dop met klip en een bloem. Verder stuurde ze leuke dingen mee zoals lint, houten figuurtjes, bloemen etc. Ik heb een foto gemaakt zodat jullie kunnen zien wat ze gemaakt heeft en hoe de verpakking was. Alida, super bedankt en ik vond het leuk om aan jou gekoppeld te zijn!
Dit is een lang blogbericht geworden, maar ik vond het leuk om het aan jullie te laten zien!
groetjes Mariëtte

12 opmerkingen:

  1. wat een gave dingen hebben jullie voor elkaar gemaakt!!!

    groetjs

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk die bierdopjes Mariëtte!! Mooi wat je gemaakt en gekregen hebt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb ze beiden in het echie gezien en ze zijn super. Fijn dat de swap van Alida vandaag dan toch op je mat is gevallen. Waren al bang dat ie zoekgeraakt was bij de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat hebben jullie dat super voor elkaar gemaakt, ziet er helemaal top uit Mariette.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariette,
    wat een leuke swap! En gezellig dat je het er allemaal bij vertelt! Heb je de doppen plat geslagen? Ik vind het er gaaf uitzien! EN wat je weggeeft en weer krijgt: altijd leuk zo'n ruil-cadeautje!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je zulke leuke post ontvangt, kun je toch alleen maar blij zijn?!
    Mooie dopjes heb je gemaakt en zo leuk verpakt ook. Net als het pakketje dat jij mocht ontvangen.

    Hoe kun je er een magneet-dop van maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk zeg, jullie hebbe elkaar echt verwend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke swap en wat een super leuke doppen heb je gemaakt en ontvangen! Ziet er top uit van jullie allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er wel veel moeite voor gedaan, gelukkig had je vakantie! Maar het resultaat is super en zo ontzettend leuk en zorgzaam verpakt. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent bij mij de winnaar van de bloghop... Kijk maar even op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee en wat een mooie spulletjes hebben jullie elkaar gegeven. Top hoor. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen