vrijdag 22 februari 2013

liften

Gisteren weer een liftkaart gemaakt! Wat is liften toch leuk. Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe verschillend de kaarten door iedereen gemaakt worden. Maar dat is nu ook het leuke. Een gelijk startpunt en er komen allemaal verschillende kaarten uit voort. Dit is mijn kaartje geworden:
 Met dit kaartje doe ik mee met: liftchallenge 36 Hieronder een stukje van de binnenkant van de kaart.
Vandaag naar de beurs in Hardenberg geweest! Ik ben niemand uit blogland tegen gekomen, hoewel het megadruk was!
groetjes Mariëtte

15 opmerkingen:

  1. Een supermooie kaart Mariëtte, heel erg leuk gelift! Mooi papier ook!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de link bekeken, inderdaad grappig hoe verschillend de kaarten dan worden. van een lentekaart naar een verjaardagskaart. Jouw kaart is heel mooi geworden! De pijltjes links geven letterlijk het idee van een lift ;-)
    groetjes en tot volgende week! Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben er vandaag ook aan begonnnen en krijg de smaak van die leuke, snelle kaartjes echt te pakken. Deze is wel weer heel geslaagd met al dat leuke papier Mariette!Goed te lezen dat het druk was in Hardenberg, ik ga er morgen snuffelen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Mariette, ik vind de kleuren ook prachtig. Wat fijn dat je het naar je zin hebt gehad op de beurs, jammer dat je geen bekenden bent tegengekomen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariette,
    wat een leuk lift heb je gemaakt!
    Is altijd zo, he, dat er zoveel verschillende kaarten voortkomen uit 1 voorbeeld! Net als met sketches!
    Ben benieuwd of ik morgen nog bekenden tegen kom. Dat het zo druk was!!
    heb je nog leuke dingen gekocht?

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gelifte kaart, en gezellig zo'n dagje beurs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te horen dat liften bij jou ook zo in de smaak valt! Bedankt voor het meedoen. Je kaart is super. Gaaf papier is dat he? Je hebt er een mooie strakke kaart mee gemaak, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi gedaan! Wat een superleuk papier is dit zeg. Zaterdag was het ook gezellig druk in Hardenberg.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke lift, Mariette, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klopt het dat deze kaart oorspronkelijk een geel kuiken als blikvanger had? Dan ben ik het uitgangspunt namelijk al tegen gekomen haha.

    Mooi gedaan; en inderdaad, zo ziet bij iedereen de kaart er anders uit.

    Was ik maar naar die beurs gegaan, i.p.v. naar de handwerkbeurs vorige week. Mijn dochter vroeg me mee; en dat was gezellig. Maar mijn voorkeur gaat toch echt hier naar uit tegenwoordig.
    De beurs nog dicht kunnen houden een beetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je ervan gemaakt en erg leuk papier gebruikt. Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja dat vinden wij nou ook zo leuk aan het liften! Ook de inspiratie die je er uit op doet!
    Ik vind jouw lift stoer, fris, en heel erg leuk!
    Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie lift, vind het een leuke stoere kaart!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen