maandag 29 april 2013

Chocoladeswap

Hartelijke welkom aan mijn nieuwe volgers! 

Een tijdje geleden heb ik met de Nederlands Swappers meegedaan met de chocoladeswap. Ik ben dol op chocolade dus kon ik deze swap niet laten lopen. Ik was gekoppeld aan Sylvana en heb van haar een heerlijke reep pure chocola (ik heb even geproefd) met als extra een notitieblokje en papier ontvangen. Super bedankt! Voor haar had ik in haar lievelingskleuren (rood/blauw) een reep witte chocola opgepimt met een bijpassend theezakje en notitieboekje. Als extra had ik knopen, lint, paperclips en plakkers erbij gedaan. Hieronder de foto's van de swap.


Dit komt van Sylvana:

groetjes Mariëtte

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer helemaal super uit Mariette, leuk om zo iemand te verwennen en te verrassen en andersom, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit Mariëtte, leuk om met te doen met een swap en dan gekoopeld worden aan iemand. En altijd leuk om wat frutsel spulletjes te ontvangen hé? Fijne avond nog. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke swap en wat een lekk...euhhh leuke kadootjes hebben jullie voor elkaar gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Lekker vrolijk en dan ook nog lekker!!
    Leuk die kleine cadeautjes erbij!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen