dinsdag 16 april 2013

Recept......met een vlinder!

Vorige week was ik met het recept bezig van Cards en Scrap. Kaart al een heel eind klaar - kom ik tot de ontdekking dat ik begonnen ben met 3 scrappapiertjes en vrolijk papiertje nummer 4 pak voor een vlinder. Ik heb de kaart toen maar afgemaakt en de uitdaging maar laten zitten voor wat het was. Jammer dan! Ik had in ieder geval weer een kaart voor mijn voorraadbak. Maar nu zie ik net de nieuwe uitdaging "vlinders". Mooi, dan heb ik die kaart toch op tijd klaar. Hoe snel kan je zijn, zonder er aan te werken!
groetjes Mariëtte

14 opmerkingen:

  1. ha Mariette,
    ja dat kan je zo hebben. Een vergissing, tja overkomt mij ook wel eens. Gelukkig dat je nog mee kon doen met een andere challenge!
    Het is een heel vrolijk kaartje geworden! EN ook romantisch, eigenlijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar weer komt het toch weer goed, kan je schitterende kaart met een andere challenge meedoen, ik vind hem prachtig Mariette, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms ben je sneller dan je denkt ;-). Erg leuke kaart!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje is het geworden Mariëtte, papier doet al heel veel, je hebt leuke dessins bij elkaar gezocht, de vlinder is super er bij. Jammer dat hij bij de vorige challenge niet voldeed, nu ben je heel snel klaar bij de ander. Fijne dag, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, ik ben meestal net te laat voor die challenge die ik wel leuk vind :-)
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, ha, en zo 'heb elk nadeel z'n voordeel' om met Johan Cruijff te spreken :o)
    Super leuk kaartje, Mariette, leuke papiertjes heb je gebruikt.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is wel heel toevallig dat je hem zo weer in kunt sturen voor de volgende challenge. Maar voor welke challenge hij ook is: het is een mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart Mariëtte, prachtige papiertjes heb je ook gebruikt! Fijn dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie papiertjes en leuk dat stukje kant aan de zijrand.
    Die vlinder springt er uit door de felblauwe kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk verhaal!
    Mooi dat je nu alsnog mee kunt doen met ons!
    Je kaart is heel mooi!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart en de vlinder gemaakt met een design papiertje, helemaal leuk!
    Bedankt voor het mee doen bij C&S.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart! De kleuren zijn ook echt super!
    Lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mariette, "geluk bij een ongeluk" zullen we maar zeggen haha. Mooi romantisch kaartje heb je gemaakt. Dit papier blijft mooi om te verwerken he. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen