maandag 1 april 2013

Uitdaging 160


Bij Cards en Scrap is een nieuwe uitdaging waar ik nog heel graag aan mee wil doen. Het kan nog net! Het papier wat ik heb gebruikt, heb ik afgelopen zaterdag met de post ontvangen. Ik had namelijk de paas candy bij Janine gewonnen. Zo leuk, dat ik er gelijk nog meer kaarten mee wilde maken. Dus vanmiddag heb ik deze serie gemaakt. Nu kan ik met de restjes nog net wat doen. De meeste stickers heb ik ook al op gemaakt! Bedankt Janine voor deze leuke candy!



Wat leuk, ik heb er weer nieuwe volgers bij gekregen! Hartelijk welkom! Ook bedankt voor jullie reacties en is er een tip om een kaart nog mooier te maken dan hoor ik dat graag!
groetjes Mariëtte

19 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke kaarten!!! Echt heel leuk gecombineerd!
    Fijn dat het pakketje goed is ontvangen en dat je gelijk geïnspireerd bent Om er wat mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krijg er toch wel een lente gevoel van hoor! leuke kaartjes zijn het geworden. O en de Alida waar je mee hebt geswapt is ind. de Alida die elke woensdag bij mij komt knutselen. Misschien had je ook al wel een overeenkomst gezien tussen haar en mijn dopjesswap want we hebben die samen zitten maken. We hebben hetzelfde doosje gemaakt en ook de dopjes waren naar hetzelfde idee alleen wel in onze eigen stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk Mariëtte, nog gefeliciteerd met je prijs. Leuk dat je er meteen mee aan de slag bent gegaan, je krijgt een echt lentegevoel bij die kaartjes. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt je gewonnen prijs meteen goed gebruikt! Wat een prachtige kaartjes heb je er mee gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke papiertjes, Mariette en wat een super leuke kaarten heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie serie! Mooie papiertjes ook. Leuke laarsjes, vlinders en bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze allemaal leuk! En zeker mooi papier.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je prijs Mariette en wauw wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt, helemaal super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke prijs! en wat een prachtige kaarten, stuk voor stuk plaatjes,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb geen tips voor je, ik steek er zelfs wat van op want ze zijn gewoon heel erg leuk! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt leuk papier Marriette dus ik kan me voorstellen dat je direct aan de slag moest en deze leuke creaties er zijn uitgerold!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mariette,
    wat een mooie serie laat je zien. Ik kan me wel voorstellen dat je er direct mee aan de slag wilde. Ik vind ze allemaal erg mooi geworden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is leuk.
    Leuk dat je meedoet bij Cards & Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige serie kaarten Mariette!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke serie kaarten heb je gemaakt met je gewonnen candy, heel erg mooi papier is het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. succes met de uitdaging bij Cards & Scraps

    gr corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie patchwork kaart, maar ook de andere kaarten zien er prachtig uit!
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap Challengeblog!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaarten zijn dit en natuurlijk helemaal de kaart die past in de patchwork challenge van C&S challenge blog. Bedankt voor het mee doen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen