woensdag 1 mei 2013

liften........

Vandaag weer een liftkaart gemaakt voor: lift challenge. Vandaag liet ik de liftkaart zien aan een vriendin die gelijk aan liften (in een gebouw) dacht. Zij begreep niet wat liften met een liftkaart te maken had. Dat heb ik dus eerst even moeten uitleggen! Hoewel liften....vorige week heb ik voor het eerst van mijn leven gelift. Ik moest tijdens de Koningsspelen snel wat ophalen op school. Maar het was zeker 10 min. lopen vanaf de sportvelden. Ik stak mijn duim op en de eerste beste auto bracht me naar school en terug kon ik met een collega meerijden. Maar dit liften bedoel ik dus ook niet.....
Maar goed; terug naar de liftkaart. Ik heb Tilda papier gebruikt wat ik gewonnen had bij Lianne. Ik vind mooi papier altijd jammer om te gebruiken, maar ik moet toch eens van die 'rare' gewoonte af. Ik heb ondertussen zoveel mooi papier en een kaartje is toch net leuker om met mooi papier te maken. Dit kaartje heb ik ermee gemaakt! Nogmaals bedankt Lianne.

17 opmerkingen:

  1. Een iets ander kaartje dan we van je gewend zijn Mariëtte, maar wel heel mooi hoor!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha wat een leuk verhaal over dat liften Mariette en wat lief dat ze je meenamen met de auto en nu maar hopen dat je vriendin begrijpt wat er bedoeld wordt met een kaartje liften. Ik vind je kaartje prachtig geworden, hij is schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en prachtig papier! Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariette,
    het is echt een heel mooi kaartje geworden, zo romantisch!! Liften heb ik nog nooit op die manier gedaan (met de auto dan....)

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, Wat een gave kaart, mooie kleuren!
    Wij kennen elkaar nog niet , nu dus wel!
    Leuk, mijn kaart komt nog! Denk ik!
    Groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mariette, ik herken dat wel ja, mooi papier hebben en het niet (willen/kunnen)gebruiken. Vooral bij Tilda papier is dat wel eens pijnlijk. Maar ja, als je ziet wat voor moois je er van gemaakt hebt en je daar dan een ander blij mee kan maken .... is dat toch ook wel weer wat waard, toch. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, gave lift, Mariette. Wat een mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit papier ken ik... inderdaad mooi! Maar ja, jammer om niet te gebruiken en je hebt een een supermooie kaart mee gemaakt! Houd wel van dat iets romantische. Dank voor het meedoen met de Liftchallenge, Mariëtte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig dat verhaal over liften....als je geen last hebt van onze verslaving is het ook echt een onbegrijpelijk en verwarrend iets. Maar je hebt een beeldschone liftkaart gemaakt met idd beeldig papier!!!
    Mijn dochter heeft ooit iets voor me besteld in Engeland en vertelde me nu dat ze steeds bericht krijgt van die winkel met de kop "Marianne dies" en vroeg zich af wat dat in vredesnaam was want het begrip stans zei haar ook helemaal niets: nu hebben we er dikke pret om en mailt ze regelmatig "raadt eens wie er weer dood is"!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart is het geworden, je hebt goed gelift. ;-) tja en van die rare gewoonte moet je gewoon af stappen, het is toch zonde om al dat moois in je kast te laten liggen! Dit is erg mooi papier, lekkere frisse kleuren, ik ben wel een rood fan. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, liften...die Nederlandse taal ook!! Leuk!
    Je kaart is ook leuk! Ook ik herken het van het mooie papier, máááár heb dit wel agfeleerd, want er komt steeds wéér mooi papier uit!! DDus lekker gebruiken, je hebt groot gelijk!! Dank je wel voor deze mooie lift, eh...kaart hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje heb je ervan gemaakt!!!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat herkenbaar die rare gewoonte met mooi papier. Bij mij blijft het ook altijd eerst een hele poos liggen voordat ik het gebruik!
    Je kaart is echt heel erg mooi geworden! Leuk hoe je het lintje bovenaan bevestigd hebt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er een kunstwerk van gemaakt. En dat met dat papier klinkt heel bekend. Bij mij liggen ook nog stapels die ik te mooi vind om zomaar stuk te knippen, ze wachten op de juiste bestemming!
    Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O; dat herken ik, ik ben soms ook te zuinig om allerlei dingen te gebruiken, idioot is dat, in je la heb je er niets aan.

    Mooi; die tekst achter de rozen.

    BeantwoordenVerwijderen