zaterdag 13 juli 2013

Beterschap

Dit kaartje heb ik gemaakt nadat ik eerst het onkruid heb weggehaald in de tuin. Wat bloeit alles mooi en wat is het toch heerlijk zonnig weer. Bij E.H.I. vragen ze een beterschapskaartje. Van dit vrolijke kaartje kikkert de zieke vast wel op. Om de knoop heen heb ik beterschap gestempeld en op het tabje van harte.
Verder is het groene papier van de Action en het merk van het bloemenpapier mij onbekend. De vilten bloem had ik nog liggen en het knoopje kwam van een labeltje van een t-shirt wat ik pas heb gekocht. Ik ben wel tevreden. De kaart gaat nog even in de voorraad omdat ik op dit moment niemand weet voor een beterschapskaart. Nu heb ik gisteren 10 kaarten verkocht, dus is het niet erg om weer even de kaartenbak aan te vullen.
groetjes Mariëtte

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Mariëtte. En de tuin daar bloeit ind. alles mooi. Helaas ook het onkruid maar goed geeft ons wat te doen zou ik zeggen en des te meer kunnen we dan genieten van al het moois als het onkruid weg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fleurige kaart Mariette die komt vast wel weer van pas.
    Hoe doe jij dat, om een knoop heen stempelen?
    Ik bedoel eigenlijk rond stempelen, wat zijn dat voor kleine lettertjes? Want de knoop heb je vast pas later toegevoegd.

    Of heb je een clear stamp rondgebogen op een blok?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldig bloemenpapier op je leuke kaart Marriette. Ik vroeg me ook al af hoe je die piepkleine lettertjes zo rond die knoop hebt gekregen en ben niet de enige zie ik. De tuin is gewoon een paradijs, wie had dat verwacht na die extreem lange koude winter, heerlijk genieten!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke bloemige beterschapskaart. Daar zal de zieke zeker van op gaan kmappen. Heerlijk in de tuin, maar het groeit erg hard hier in de tuin, ik ben nog steeds niet bij in de tuin na een weekje vakantie, ach je kan ook genieten met het onkruid, hi hi. Wat fijn dat je tien kaarten hebt verkocht, kan je je voorraadje weer bij vullen. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige beterschapskaart heb je gemaakt Mariette, ik vind hem supermooi geworden. Daar kikkert zeker iemand van op als diegene hem ontvangt.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je we.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het werken in de tuin heeft je geïnspireerd. Mooie kaart en zeker fleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk he even in de tuin aan het werk! Daar kan ik ook ze van genieten. En als al dat gezwoeg dan zo'n prachtige kaart oplevert dan is het zeker geen straf!
    Het bloemenpapier is echt prachtig.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelfs op je kaart bloeit alles mooi. Gelukkig maar dat je de kaart nog niet hoeft te versturen, maar hij komt vast wel een keer van pas en dan maak je er iemand heel blij mee!
    Groetjes en tot gauw

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Mariette,
    prachtig! Dit papier is schitterend zeg. Dan heeft zo'n kaartje niet veel meer nodig! Ik lees wel meer dat mensen hun kaarten verkopen. Hoe doe je dat?
    Ik hoop dat je hem nog even in je voorraad kunt houden...
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge van EHI.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige beterschap kaart erg mooi papier heb je ook gebruikt.
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen