woensdag 10 juli 2013

Laarzen

Dit liftkaartje heb ik gemaakt met een blok papier dat ik vorige week kreeg van de kinderen uit mijn klas. Ik ben er erg blij mee en heb gisteren het blokje gelijk gebruikt voor de liftkaart van liftchallenge. Ik vond het laarsje zo mooi dat ik dat in ieder geval wilde gebruiken en dit kaartje is het geworden:

                                                                                                                                                                                     Het papier lag er toch nog dus gelijk nog maar een tweede kaartje.
groetjes Mariëtte

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartjes, mooie papier en de laarsjes zijn idd erruuggg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je dat blok hebt gekregen van je leerlingen. Tis ind. een mooi papierblok en je hebt er dan ook mooie kaartjes mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat blokje papier ken ik! Je hebt er hele mooie kaartjes mee gemaakt. De kaart voor de liftchallenge vind ik echt een topper.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb laatst met de laars ook een kaartje gemaakt, je hebt een leukeoerblok gekregen, dar mag je heel ergblij mee zijn, ke kaartjes zijn ook super! Veel plezier nog van je blokje met papier. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel mooi uit.
    Fijne dag en liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei weer helemaal leuk! Wat aardig dat je papier kreeg van je kinderen uit de klas!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat papier heb ik ook. heb wel al wat gemaakt, maar ben er verder nog niet aan toe gekomen. Leuk deze inspiratie. Leuk dat je voor de laarzen hebt gekozen, dat geeft een hele eigen touch aan de kaart!
    Ook je tweede kaart vind ik erg mooi! Leuk dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk kittige laarsjes! En wat lief dat je van de kinderen een papierblokje kreeg, die kennen jou goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaartjes, Mariette!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee leuke kaartjes en wat een leuke verrassende uitvoering voor onze challenge. Lief van je klas! Bedankt voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen