maandag 29 juli 2013

Roses are red.......

Heerlijk die vakantie en het mooie weer. Ik had me voorgenomen om bijna iedere dag een kaartje te maken. Ik dacht dat ik dan aan het eind een voorraad van ongeveer 30 kaarten zou hebben. Nu is dat er nog niet echt van gekomen. Maar vanmorgen ben ik maar weer eens voor gaan zitten. Dit kaartje heb ik gemaakt:
Met dit kaartje wil ik meedoen met:
Cards en Scrap uitdaging 177. De uitdaging is deze week: In de tuin. Die gieters met bloemen vond ik erg toepasselijk. Ik heb de schets gebruikt van Bij Oma Dee nummer 7 en het kaartje gaat naar Caroline, de dochter van Mieke. Zij hoopt binnenkort 16 te worden en Mieke zou het leuk vinden dat ze in de vakantietijd veel post voor haar verjaardag krijgt. Nu ben ik zelf ook in de zomervakantie jarig en ik weet hoe leuk het is als je dan toch post krijgt. Zij houdt van roze, wit, zwart en grijs. Ik heb gekozen voor roze en wit; vond namelijk de tekst zo leuk voor een meisje van 16.
groetjes Mariëtte

8 opmerkingen:

  1. 3 vliegen in een klap en dat allemaal op een eindelijk wat koelere morgen, super leuk Marriette!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schitterend Mariette, mooie kleurencombi ook. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ging het al net zo, de plannen om in de vakantie een aardig voorraadje aan te leggen gingen aardig de mist in. Of liever gezegd aardig de hittegolf in :o)
    Maar ach, wel lekker genoten van zon, ijsthee en sorbets!
    Je kaartje is super geslaagd, Mariette, erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En natuurlijk bedankt voor het mee doen aan de uitdaging bij Cards & Scrap...zou het bijna vergeten :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart Mariëtte, leuk hoe je de zigzag-stempels hebt gebruikt voor de rand, het lijkt net echt gestikt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk hoor deze sweet sixteen kaart. Het papier, met de embelishments blijf ik geweldig vinden, ook leuk hoe je alles in het thema TUIN hebt weten te houden, knap hoor! Groetejs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart hoor! Je inzending voor Cards & Scrap past prima binnen het thema. Bedankt voor je deelname.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk ook al het papier van de Action gebruikt. Het zijn dan ook mooie blokken! Leuk kaartje dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen