zaterdag 3 augustus 2013

In de herhaling........

Afgelopen week had ik een kaartje gemaakt voor Caroline. Maar ik had het kaartje nog niet opgestuurd en gisteren wilde ik het kaartje schrijven. Toen ik nogmaals het kaartje bekeek, vond ik het jammer dat ik niet alle favoriete kleuren van haar had gebruikt. Daarom heb ik vanmorgen dit felicitatiekaartje voor haar opnieuw gemaakt maar nu in de kleuren roze, grijs, zwart en wit. Het is wel een heel ander kaartje geworden.
Met dit kaartje wil ik meedoen met:
Een hoop inspiratie waar ze een verjaardagskaartje willen zien.
Misschien leuk om de achterkant van het kaartje ook eens te laten zin:
groetjes Mariëtte


9 opmerkingen:

  1. Een supermooi kaartje Mariëtte, leuk hoe je de tape hebt gebruikt en mooie kleurencombi!
    Ook de achterkant is mooi afgewerkt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Mariette, daar zal Caroline vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Mariette,
    wat een leuke kaart en wat attent om hem overnieuw te maken in haar lievelingskleuren!
    Dat zal ze op prijs stellen!
    Het is een superleuke kaart, die verfspettertjes zijn gaaf. Ik heb ze ook, maar vergeet ze steeds te gebruiken..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Mariette, hij is supermooi geworden, ik vind deze kleurencombi ook heel erg mooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje, Mariette, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met de tapejes gemaakt. En ook de achterkant ziet er mooi uit, leuk een stempel met je naam erop. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind alle drie de laatste kaarten even leuk!
    Vanwege de warmte maak ik me er met een Jantje van Leiden van af en post ik 1 keer ;)
    Grappig ; dat omgekrulde hoekje met die parel er op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke combi van stempels, tape en (foam?)hartjes. En dan ook nog in de kleuren van de ontvanger. Helemaal top!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen