donderdag 15 augustus 2013

Lovely day

Vandaag wel een hele bijzondere dag:
Onze zoon en zijn vriendin zijn veilig thuis gekomen uit Amerika. Bij de koffie hadden ze nog een leuke verrassing. Ze waren speciaal voor mij naar een grote hobbywinkel gegaan en hadden daar deze stempels gekocht. Ik ben er reuze blij mee.


Daarna las ik dat ik met mijn cupcakekaart een 1e prijs heb gewonnen bij Cards en Scrap. Echt gaaf!

Als klap op de vuurpijl stond net een vriendin aan de deur die in Deventer was geweest en voor mij deze leuke stempel had gekocht.
Tja, nu moet ik maar veel tijd gaan vrijmaken om met al deze spullen wat leuks te gaan maken

groetjes Mariëtte

10 opmerkingen:

  1. En je bent niet eens jarig????????????? Geniet maar van die prachtige spulletjes maar vooral dat de jongelui weer vol verhalen veilig thuis zijn!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat zijn nog eens leuke dagen Mariette, helemaal super voor je, geniet er maar van.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, ik zag dat je kaart gewonnen had, hij was ook erg mooi. Geniet van alle verrassingen en zeker ook dat je zoon en zijn vriendin weer veilig zijn thuisgekomen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat ze weer thuis zijn.
    Gefeliciteerd met de eerste plaats. Leuke dingen heb je allemaal gekregen vandaag.
    Kom je haakwerkje maar hier brengen, om tijd vrij te maken!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig allemaal Mariëtte, wat fijn dat ze allemaal aan je denken en wat voor je mee nemen. Gefeliciteerd met je eerste plek met je mooie cupcake kaart. En nu moet je er weer hele mooie spulletjes mee gaan maken. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge wat een verrassingen, leuk zeg! Maar gauw aan de knutsel, veel plezier ermee!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je eerste prijs!

    Fijn dat je zoon met zijn vriendin weer veilig thuis zijn gekomen. En dat ze ook nog iets voor jou hebben meegenomen - daar ga je van stralen, toch?!!!
    Ook lief van je vriendin dat ze aan je gedacht heeft bij het zien van de gave stempel!

    Veel plezier met alle nieuwe spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat superlief, dat ze die prachtige stempels hadden meegenomen! Wat zul ej verrast egweest zijn!
    En dan de prijs bij Cards en Scraps. Gefeliciteerd! En ook nog zo'n mooei stempel uit Deventer (waar???)
    Je kaart was ook erg leuk!
    Ik ben benieuwd wat je ons binnenkort laat zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verwennerij, geniet ervan! Ik ben benieuwd naae wat je ermee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was met recht een top-dag gisteren. Heerlijk al die verwennerij!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen