donderdag 29 augustus 2013

Volle dag....

... maar reuze gezellig. Vandaag (na eerst het huis schoongemaakt te hebben) naar de Knotgekke kaartendagen in Zwolle geweest. Bij de Nederlandse Swappers vroegen ze of je een gepimpt hart wilde meenemen. Ik had een hart van vilt geknipt en beplakt met lint, bloemetjes en een vintageplaatje al klaarliggen. Maar die moest ik vanmorgen nog naaien en vullen met lavendel. Het is gelukt! Dit hart gooi je in de grabbelton en je vist er een ander hart uit. Van mijn hart heb ik geen foto maar ik heb het hart gegrabbeld van Lisette. Dit hart is het en ik ben er reuze blij mee. Ook had ze er een mooie tag aanhangen. Ga je nog naar de beurs, dan zou ik zeggen: neem je hart mee!




Toen ik thuiskwam, bedacht ik nog net op tijd dat ik een kaart moest posten voor een stel dat morgen gaat trouwen. Dit kaartje heb ik gemaakt en nog op tijd in de brievenbus gestopt. Met dit kaartje wil ik meedoen met: Dutch Card Lovers


groetjes Mariëtte


9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend hart heb je uit de grabbelton getrokken Mariette, ziet er top uit en dat zal die van jou ook zeker zijn. Je kaartje is prachtig en gelukkig toch nog op tijd klaar.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige trouwkaart heb je gemaakt. Echt weer jouw herkenbare stijl met de stikrandjes. leuk idee zo'n grabbelton vol met harten. Je hebt er een leuke uit gegrabbeld.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zeg, iets mee nemen voor de grabbelton en dan ook weer iets terug krijgen. Je trouwkaartje wat je hebt gemaakt, is ondanks het op de valreep werk is, goed gelukt, heel herkenbaar van jouw hand. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een volle maar ook wel heel erg leuke dag zo te zien en te lezen!
    Mooie kaart heb je gemaakt !!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk Mariette, echt heel leuk om kennis et je te maken en tot swaps, bedankt voor je enthousiasme

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad leuk, dat hart.
    De kaart voor het bruidspaar is mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HIer nog even een berichtje van Lisette via de account van Marjanne. Wat leuk dat je blij was met mijn hart. Ik was zelf vergeten een foto te maken dus het komt mooi uit.
    Het was leuk kennis met je te maken en tot een volgende keer.
    P.S. Mooie kaart! Zal het bruidspaar wel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er mooi uit zo... leuke kaart met het hart en als detail dat scheurtje. Dank dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen