vrijdag 25 oktober 2013

Iets anders

Vandaag een kaartje dat ik heb gemaakt voor Lift Challenge waar je tot morgen 12.00 uur mee kan doen met een kaartje waar de opdracht voor luidt:

Maak een kaart met:
Something OLD (stempels, pons)
Something NEW (papier van Cornelie)
Something PINK (papier en lint)
Something BLUE (papier)


Voor het kaartje heb ik gebruik gemaakt van het supermooie papier wat ik heb gekregen van Cornelie.(alsnog reuze bedankt!) Als je op haar naam klikt, kun je zien wat voor mooi kaartje ze erbij stuurde. Ik kan helaas niet meer de foto laten zien van het pakketje. Ik heb gggggggrrrrrrrrr........te snel mijn foto's verwijderd en daar stond de foto van het pakket nog op. Nou; in ieder geval zullen jullie nog veel kaartjes voorbij zien komen, want ik kan nog heel wat kaartjes maken. 
Hieronder alvast een kaartje voor een man:
en de binnenkant van de kaart.
groetjes Mariëtte

15 opmerkingen:

  1. Wauw, het bovenste kaartje is super! De onderste is ook leuk maar de eerste echt heel erg leuk en fleurig. De labeltjes heb je die met een stansje gemaakt? Zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele leuke kaartjes, Mariette!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden! Leuk met de hangende kaartjes eraan. De mannenkaart is ook weer mooi geworden!
    Fijn weekend, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je gelijk met het papier aan de slag bent gegaan, je moet er ook maar net inspiratie bij krijgen. Máár daaraan geen gebrek zie ik. Erg leuk zeg!
    Je eerste kaartje vind ik ook onwijs leuk met die labeltjes!
    Tof dat je meedoet! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten, leuke uitdaging ook. Leuk dat je de binnenkant van de tweede kaart ook hebt bewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Mariette,
    wat een lief kaartje! E zo grappig...ik heb dit blokje ook! Gekregen van een lieve blogvriendin, omdat ik geslaagd was en ik geen DP mag kopen van mezelf. Had ze me zomaar dit blokje gestuurd. En wat gaaf is het he?? Ik ben er nu ook mee bezig, voor mijn dochter, komt er binnenkort op.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je toch een enige totaal eigen stijl van kaarten maken, deze zijn weer zoooo leuk Marriette!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk dat je zo snel met het papier van Cornelie aan de slag ging en wat een mooi kaartje! Zeker een eigen stijl! Fijn dat je meedoet met de Liftchalllenge, Mariëtte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaartjes, de bovenste erg leuk met de verschillende kleurtjes en de onderste fietskaart is ook énig

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes Mariëtte, vooral de bovenste met de kleine labeltjes is super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze alle twee erg mooi en heel origineel. Het mannenkaartje vind ik extra knap (die vind ik zelf namelijk best lastig om te maken ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee erg mooie kaartjes heb je gemaakt, de bovenste met de vlaggetjes vind ikersoonlijk iets leuker, maar dat komt misschien doordat hij wat vrolijker oogt, bij mannekaarten is het ook lastig om met allerlei kleuren aan de slag te gaan, daar hou je het liever sober en stoer, en daar ben jij goed in geslaagd. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk en lief kaartje! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beide leuk! Van de fietsjekaart vind ik de binnenkant nog haast mooier dan de buitenkant, terwijl dat ook erg leuk gevonden is met die door midden geknipte fiets. ;)

    BeantwoordenVerwijderen