zaterdag 19 oktober 2013

Schets uitdaging nummer 9

Bij Oma Dee is er deze maand weer een leuke schets uitdaging. Ik vind dat altijd super om te doen. Deze week was een collega 25 jaar getrouwd en om veel ruimte binnenin de kaart te creëren, heb ik voor deze uitdaging gekozen.Hieronder zie je de kaart, maar ook de binnenkant (lekker veel ruimte zodat alle collega's er wat in kunnen schrijven).

De schets is zo leuk dat ik nog maar een kaartje heb gemaakt met het papier van de Action. Ook dat papier moet eens op. Ik pak dat niet zo snel omdat ik ander papier beter bij elkaar vind kleuren. Maar toen het kaartje klaar was, was ik toch tevreden.
Fijn weekend allemaal!
groetjes Mariëtte

14 opmerkingen:

  1. Zien er beiden erg leuk uit! Papier van de Action is erg mooi maar ind erg moeilijk onderling te combineren maar je hebt er toch een mooi geheel van weten te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaart. Gaaf hoor die stikselrand in combinatie met het stoere papier en de poststempels. De tweede kaart is ook goed gelukt, maar ik vind de eerste leuker. Dankjewel voor het meedoen met de schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaartjes, vind vooral de tweede heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn super en ik heb beide papiertjes dus ben blij met de inspiratie Mariette!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Mariette, heel mooi zijn ze.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt het heel mooi gemaakt Mariëtte, de eerste kaart is mooi uit gewerkt tav de schets, en ook de tweede kaart heb je inderdaad een hele goede kleurencombi gemaakt, knap hoor. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten Mariëtte dit is idd een heel leuk ontwerp. Ik vind je stijl erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mariette,

    ze zijn allebei erg mooi gemaakt. Prachtig papier is dat! En die vlinders zijn ook super zeg!
    Leuk als een sketch je zoveel inspiratie kan geven!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee kaartjes nog wel, leuk! Fijn dat mijn schets je kon inspireren. Je kaartjes mogen er zijn. Ik vind vooral de tweede erg goed gelukt, weet hoe lastig het soms kan zijn om met papier van Action te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi om te zien hoe je met 1 schets 2 verschillende kaarten kunt maken. Ik vind vooral de tweede erg mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi model de uitklapkaart en je tweede is erg mooi, mooi gecombineerd!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn leuk! Gaaf dat je aan de binnenkant hebt doorgestempeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben het met je eens met het papier van de Action. Toch vind ik dit heel erg mooi gedaan! Prachtige kaart! Vind het de mooiste van de twee!
    Leuk dat je meedoet! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen