vrijdag 1 november 2013

3 op een rij

Deze week heb ik van Crealies een leuke stans ontvangen, die ik gewonnen had bij de bloghopDecorette stans no. 3 / Decorette die no. 3. Een super leuke stans die ik natuurlijk gelijk moest gaan gebruiken. Nogmaals hartelijk dank! Ik heb van de stansdelen zwarte stukjes opgeplakt en vind het een super effect geven.

De kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van een te liften kaart. En ik wil met deze kaart meedoen met:
http://liftchallenge.blogspot.nl/2013/10/liftchallenge-53.html
Welkom aan mijn nieuwe volger en willen jullie nog meedoen met de candy dan kan dat tot en met 15 november.

groetjes Mariëtte

18 opmerkingen:

  1. Ik heb hem in mijn hand gehad maar vond het zooo klein dus.niet gekocht (ook al weet ik dat ik ze aan elkaar kan plakken) maar nu ik dit zie.......oooooooh twijfel!!!!!! Gaaf kaartje Mariette,

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart!
    Prettig (fröbel) weekend!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf, Mariette, da's echt een stans waar je nog veel plezier aan gaat beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! En die stans geweldig! Wat zul je daar een plezier mee hebben zoveel mogelijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Mariette, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi en origineel! die honingraatstans is mooi, daar ka jee veel kanten mee op

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bofkont :) en wat heb je de kaart super mooi gelift!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk dat je deze stans hebt gekregen! Ik vind hem supergaaf! En je hebt hem prachtig verwerkt op je kaart.
    Mooi deze lift zeg!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stans....daar kun je mooie dingen mee doen.
    Je kaart is heel erg mooi ....grappig hoe je het touwtje verwerkt hebt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er helemaal toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toffe stans zeg! Erg leuk gedaan, net als de rest van je kaart! Leuk dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je die won! Meteen een mooie toepassing op deze kaart ook. Mooi geworden! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie stans Mariëtte en je hebt er een leuke kaart mee gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een originele versie van de liftkaart zeg, leuk! Mooi met de vlinders en een stoer accent met de honingraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je heb er een hele mooie kaart van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave stans is dat! En wat een originele kaart heb je gemaakt voor de liftchallenge, heel leuk gedaan. Bedankt voro het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig mooie kaart is dat geworden zeg, en de stans is supper!
    Jammer dat ik te laat ben voor de challens erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, wat een gaaf kaartje!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen