zaterdag 16 november 2013

FEESTelijkekaart

Bij OMa Dee is weer een leuke opdracht: maak een FEESTelijke kaart aan de hand van een schets. Nou, dat komt goed uit. Ik kreeg juist de opdracht om voor een man een kaart te maken die 80 wordt.
Dit heb ik gemaakt:
Ik heb een grijze kaart gebruikt en daarop creme papier. Verder papier gebruikt uit het blokje van Miss Caroline, label van Graphic 45, tape, touw en stempels.
Dit is de schets:
herkennen jullie de schets? Vast wel.

Verder nog vandaag de uitslag van de candy! Er waren 15 reacties en ik heb mijn zoon gevraagd een nummer te kiezen. Hij zei nummer 13. En dat is: Henriët.
Gefeliciteerd!
Stuur je mij even je adres via de e-mail? Dan kan ik de stempels inpakken en opsturen.
groetjes Mariëtte
                                                       

16 opmerkingen:

  1. Ziet er weer top uit. En dan te bedenken dat het maken van een kaart voor mannen niet de makkelijkste opdracht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de schets leuk verwerkt op de kaart, Mariette. Vind 'm erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, wat gaf zeg, dit kaartje. Prachtig voor een man en wat leuk dat je je eigen draai hebt gegeven aan de sketch.
    Henriet, gefeliciteerd met de candy!!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart voor een man Mariette, je hebt inderdaad een eigen invulling gegeven voor de schets, maar erg leuk! En het is nog zeer zeker heel herkenbaar. Ook het onderstaande kaartje is erg mooi zeg, wauw, ik heb deze blijkbaar gemist. Maar wat leuk dat je gewonnen hebt bij crealies en gelijk dit mooie kaartje er mee gemaakt hebt. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige mannenkaart ....kan heel goed voor iemand die 80 jaar wordt! Prachtige kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leeftijd, geweldig en wat een stoer kaart. De schets herken ik hoor, fijn dat je meedoet met de schetsuitdaging van bij oma dee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Mariette, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow die is leuk zeg!!
    Prachtige uitwerking van de schets! Knap hoor!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jippie!! Ik heb je candy gewonnen. Dank je wel. Het grappige is dat ik bij het invullen nog dacht: nummer 13, dat brengt vast geen geluk. Dit keer dus wel.Ik ben er blij mee.
    Je kaart is erg leuk. Je hebt zo'n mooie eigen stijl met je stikwerkrandjes en je stempeltjes. Leuk hoe dat op je meeste kaarten weer tevoorschijn komt. En dan in zo veel verschillende stijlen. Knap hoor!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor ik herken de schets meteen, leuk dat je hem diagonaal hebt gebruikt. Prachtige kaart. Dankjewel voor het meedoen met de schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart heb je gemaakt! De stempels zijn er erg leuk bij, vooral die inktspatten, die maken de kaart een beetje vintage.

    Groetjes Dinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 80 jaar, wat een leeftijd. best lastig om daar een kaart voor te maken. Knap gedaan! Erg leuk geworden! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dank je wel voor je reactie op mijn blog, zie ik inderdaad dat je lang geleden iets gepost hebt op je blog?....
    Of mis ik een andere blog van je?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een kaart maken voor een man is vaak al een uitdaging, laat staan voor een 80 jarige. Ik vind hem heel gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Viamiranda komen wij op jouw blog terecht. En wij zijn gelijk volger geworden! Want wat is hier veel moois te zien!! echt super :) dit mannen kaartje is je ook erg goed afgegaan zeg! Leuk leuk!

    Lieve groetjes van ons 2'tjes

    BeantwoordenVerwijderen