vrijdag 17 januari 2014

Na lange tijd......

Toch weer een bericht. Mijn inspiratie is nog ver te zoeken, maar.......deze week had ik een kaart nodig. Maar ik had geen geschikte kaart meer voorradig. Dus hup naar de boekwinkel om een kaart te kopen. Hoewel ik een zelfgemaakte kaart nog steeds het leukste vind om te sturen. En ik denk dat dit de doorslag gaf; dus vanmorgen ben ik weer heerlijk gaan zitten op mijn hobbykamertje. Dit is voor vandaag het resultaat:



alles uit 1 blok papier.
groetjes Mariëtte

13 opmerkingen:

  1. geen inspiratie? Je rammelt er ff 4 uit je mouw. En nog leuke ook! Leuk je weer terug te zien in creablogland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo nou je hebt al weer meteen een voorraadje! Wat leuk gedaan allemaal, en dan ook nog zo gevarieerd! Ga zo door Mariette, fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn je weer te zien, Mariette. En schud jij er zonder inspiratie zomaar 4 van zulke mooie kaarten uit? Dan wil ik het nog wel eens zien als je inspiratie weer terug is!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om weer wat van je te mogen bewonderen en je inspiratie is volgens mij weer helemaal terug :) mooie serie kaarten heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige serie kaartjes heb je gemaakt Mariette!
    Zo heb je weer een mooi voorraadje liggen!
    Leuk dat je er weer bent!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kaartjes zijn mooi geworden! Daar kan geen boekhandel tegen op.
    prettig weekend! Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Mariette,
    ik dacht eerst dat Blogger je uit mijn lijst had verwijderd, maar je had echt even geen inspiratie de laatste maanden. Fijn dat de boekwinkel je heeft geïnspireerd. Misschien ook een beetje je eer te na? He het ook zij: het zijn heel leuke kaartje sen jij hoeft voorlopig geen kaartje te kopen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij is dat een gouden bezoekje aan de boekenwinkel geweest want na het bekijken van deze super leuke kaarten kun je toch niet meer spreken van geen inspiratie Mariette!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig je bent er weer! En meteen met 4 prachtige zomerse kaarten. Ik vind ze top.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig maar dat de inspiratie weer op je neer is gestreken .
    Het is je soms ook de eer te na om een zelfgemaakte te sturen, heel herkenbaar.
    Ik vind ze leuk geworden Mariëtte!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou dat had resultaat zo te zien. Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaartjes Mariëtte!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen