woensdag 26 februari 2014

Workshop inkleuren

Afgelopen zaterdag heb ik een workshop inkleuren bij Dora gedaan. Ik was daar samen met Marja en Joanne. Het leek me leuk om eens te kijken en proberen hoe inkleuren in zijn werk gaat omdat ik er niet bekend mee ben. Nou, onder toeziend oog van Dora ging het best goed. Hoe kan het ook fout gaan nadat ze ons eerst verwend had met een punt heerlijke kwarktaart. In de morgen hebben we 2 plaatjes ingekleurd en na een heerlijke lunch mochten we er kaarten van maken.
Dit is het resultaat van een workshopdagje:
.

Met dit papier zullen er nog meer kaarten op mijn blog verschijnen, omdat het papier wat we kregen van Dora nog niet op is. Dora nogmaals bedankt voor je gastvrijheid en Joanne en Marja bedankt voor jullie gezelligheid. Het was een superleuke dag!
groetjes Mariëtte

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten. Ik zag net bij Joanne dat jullie bezig waren. Fijn dat je terug kunt kijken op een geslaagde dag. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was erg gezellig! Geniet jij ook nog zo van je kaart?? Ik wel, ben er ook best een beetje trots op ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan zal ik de volgende keer eerst ook eens een punt kwarktaart nemen Mariëtte, want ik ben ook niet zo'n kleur-expert.
    Ik vind vooral de schaduw onder die onderste kaart heel mooi gedaan. !
    Vertel me volgende week ajb. even waar je de workshop evt. kunt doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattige kaartjes, Mariette!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariette,
    ik weet hoe gezellig het bij Dora is.En dat ze goed kan uitleggen. Al sik nu aan het kleuren ben hoor ik haar aanwijzingen sms nog. Dat is heel handig.
    De kaartjes zijn erg leuk geworden. Je hebt echt supermooi gekleurd!
    Ben benieuwd wat je nog gaat maken van de restjes papier.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Mariëtte,
    jammer dat ik niet kon komen, ik had je graag eens ontmoet. Maar dat kan misschien bij een volgende workshop bij Dora?
    De kaarten zijn leuk geworden! Onder Dora's leiding kan er haast niets mis gaan. Kijk toch naar het eindresultaat. Je zou denken dat je al jaren inkleurt. Super gedaan!
    Vooral het tweede kaartje spreekt mij aan, maar alleen vanwege de CAS uitstraling in combinatie met blauw en wit. Verder vind ik beide afdrukken even mooi ingekleurd!

    Wie weet, ooit tot ziens bij Dora?!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, ha...ik had net een reactie bij Marja achtergelaten, die "toevallig" dezelfde kaartjes liet zien. Ik vind ze errruug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik las het net bij Joanne en wat zijn jouw kaartjes ook schitterend geworden Mariette, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mariette,
    jij hebt ook zo mooi gekleurd. en dat ook voor de eerste keer.
    hartstikke bedankt ook voor deze gezellige dag. ik heb ook genoten.
    dank je wel voor je tijdschriften, zijn inmiddels gelezen.(in bad) hihi.
    heerlijk ontspannen, plaatjes kijken. mooi blad!!
    fijn hé als je nog wat papier over hebt gehouden. ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook bij jou zie ik twee prachtige kaartjes die je bij Dora hebt gemaakt....heel erg leuk!'

    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen