zaterdag 29 maart 2014

Een workshop en kleilabels

Ik zag vandaag dat het al een maand geleden is dat ik voor het laatst iets heb geplaatst. Dat betekent overigens niet dat ik niks heb gedaan! Het meeste wat ik heb gemaakt, is echter inmiddels ook al verstuurd of gebruikt en ik heb er geen foto van gemaakt.... Maar Anne-Marie heeft vorige week bij mij thuis een workshop gegeven met SU-producten. Dit hebben we gemaakt:

 
 


 Het was een ontzettend leuke avond !

Anne-Marie had voor iedereen een leuk bedankdoosje met 2 heerlijke geurkaarsjes gemaakt. Omdat ik de avond had georganiseerd, kreeg ik van haar ook nog een leuk tasje met inhoud! Zij gebruikte hiervoor de enveloppunch.
En bij de bestelde producten had zij ook nog weer een opgepimpt notitieboekje gedaan.


Ik heb samen met Alida, Sientje en Wilma een morgen kleilabels gemaakt. Het resultaat van een morgen 'hard werken' kun je hieronder zien - voorlopig heb ik weer genoeg voorraad!

 
 
Groetjes, Mariëtte

12 opmerkingen:

  1. Leeuk! Goed bezig geweest! ;)
    Ik vind de gemaakte dingetjes van de workshop erg leuk! en kleilabels war een goed idee!

    groet,
    rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke projectjes hebben jullie gemaakt tijdens de workshop, Mariette.
    En wat een gave kleilabels. Leuk idee.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er allemaal weer even feestelijk uit! De kleilabels zien er ook leuk uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen hebben jullie gemaakt tijdens de workshop en ik vind je klei labeltjes ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie workshop heb je gehad met mooie resultaten!
    Ook je kleilabels zijn erg mooi! Ben benieuwd of we ze vaak terug zullen zien op je creaties
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt! En inderdaad, genoeg kleilabels weer op voorraad, maar jou kennende duurt dat vast niet zo lang.
    groetjes en fijne zondag
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk die kleilabels, was je bij Sientje thuis? Ik moet me toch eens verdiepen in haar workshops.
    Je andere labels zijn ook erg mooi.
    Fijne zondag en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een gezellige ochtend klei labels maken! We moeten maar vaker zo'n ochtend houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten en kleilabels heb je gemaakt. Prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige creaties heb je gemaakt met die SU-spullen. leuk!!
    ontzettend leuk dat je dit doet met dat klei. ziet er super uit.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooo, je kent het toch al. Mooi zo. Dat heeft Anne-Marie goed geregeld!

    BeantwoordenVerwijderen