donderdag 12 juni 2014

3 keer 3 =.................

Bij Cards en Scrap Challengeblog is er weer een leuke schets. Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan. Want iedere keer ben ik weer verbaasd hoe snel de weken gaan (en ik dan weer te laat ben om iets in te sturen).  Of ik maak de kaart en heb de kaart alweer gepost, maar vergeten een foto te maken. Maar goed: vandaag is het gelukt......op tijd de kaart gemaakt om mee te doen. Foto maken en dan zo nog even naar de brievenbus fietsen om de kaart te posten.

groetjes Mariëtte

14 opmerkingen:

  1. o wat een leuke kaart! Dat mooie papier heb ik ook nog liggen, moet er maar is wat mee doen, als ik dit kaartje van jou zo zie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super uitwerking van de sketch!! Heb je deze naar Mieke gestuurd, enig Mariette!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, maar dat is gaaf zeg! Heel anders dan ik zo eerst in mijn hoofd zou hebben bij het zien van de sketch. Bij jou is er en heleboel te zien...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan....je hebt prachtig papier gebruikt....schitterend!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt Mariette, vierkantjes op je kaart, het blijft erg leuk en steeds verassend hoe het eruit ziet. Heel mooi gemaakt. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mariette,
    Wat een super leuke uitwerking!! Leuk dat u meedoet met de Crads&Scrap Challenge!! en het probleem van de weken te snel heb ik nou ook altijd!! haha
    Groetjes Ciske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de prachtige sleutelhanger. Heel lief van je. 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, Mariette, hartstikke leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met onze schets, Mariette!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk heb je dit gedaan zeg! Zijn dat nou echte oude postzegels of is het een plaatje? Ik heb vorig jaar ook een poststempel gekocht. Nog nooit gebruikt en nu helemaal kwijt.....
    En ja, die tijd......konden we maar wat extra tijd per dag regelen. Of zouden we dan nog steeds tijd te weinig hebben?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke stoere kaart zo in die kleurtjes. Fijn dat je meedoet bij Cards & Scrap.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk gemaakt Mariette! Heel creatief met die postzegels/-stempels. Ben gelijk je volger geworden. Moet tegenwoordig ook al aardig wat challenges aan me voorbij laten gaan vanwege tijdsgebrek (de weken gaan écht te snel, haha!) maar deze heb ik ook gehaald. Succes met de challenge! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig... hoe je de schets gebruikt hebt Mariette!
    Prachtige kaart is het zo.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap !!

    BeantwoordenVerwijderen