vrijdag 16 januari 2015

Op het nippertje..........

......heb ik toch nog deze kaart klaar. Vorige week was ik 3 dagen in Limburg en kocht ik dit leuke papier; helemaal leuk dit blokje met uiltjespapier. Ik had bedacht om hier alvast kaartjes van te maken voor degenen die hun examen halen. Dit is nummer 1 en ik heb gebruik gemaakt van de liftkaart van lift challenge; dit is zo'n leuke liftkaart dat ik tussen het kastschoonmaken toch tijd vrij moest maken om deze kaart te maken. (kast schoon en kaart klaar)


groetjes Mariëtte

15 opmerkingen:

  1. Wauw, heel mooi! Leuke papiertjes met die uiltjes en erg leuk gecombineerd allemaal! Ik was helaas wel te laat, want ik zag de challenge net pas, maar volgende keer beter :)

    Groetjes Dinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heel erg leuk papier! En mooi gecombineerd! Lekker bezig, zo is alles lekker klaar, en een mooie lift, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk papier, zo lief die uiltjes.
    Mooie kaart en fijn is dat hè als je dan nog net op tijd bent om mee te doen met de challenge.
    Fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi papier en wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat knap. Ik heb de liftkaart geprint liggen, maar helaas, door tijdgebrek niet aan toe gekomen. Het is jou echt goed gelukt. Ik vind hem helemaal leuk! EN dan ok nog kasten tussen door schoongemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op het nippertje, maar op tijd en we zien jullie kaarten allemaal. Zo is deze ook heel mooi en met leuk papier! Fijn dat je er tijd voor kon vinden en erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke papiertjes, Mariette. Mooi kaartje heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, super leuk! Het papier is is dan ook wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, die leuke uiltjes met oorwarmers op (-: Lief zijn ze!
    Dat is nou handig: kast schoon en kaart klaar!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een gave kaart, super leuk ontwerp idd en hele mooie details!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Mariëtte. Ik zag jouw vraag over het papier dat ik gebruikte voor dat ecoline.
    Omdat ik zoveel heb geaquareleerd heb ik veel papier daarvan over. Mislukte aquarellen bewaarde ik en dat papier heb ik nu gebruikt, de achterkant. Dus...aquarelpapier en dan niet te dun. Hiervoor heb ik 300 grams gebruikt maar het kan ook met minder denk ik. Eigenliojk is het ook weer: uitproberen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke kaart, mooie stans gebruikt. Hoera! erg leuk om de papiertjes zo nonchalant neer te leggen.
    ben bij Judith op internet.

    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry , ik had niet door dat ik op het account van Judith ging reageren.
      nu is het wel goed,
      tot de volgende keer

      Verwijderen
  13. Een hele geinige kaart, en ik hoop dat je er veel van mag versturen...

    BeantwoordenVerwijderen