zaterdag 6 juni 2015

Cadeaulabels

Ik kreeg via mijn blog een leuke bestelling om labels te maken voor een cadeautjesmandje. Opa en Oma vonden het leuk om het oudere zusje van de baby die op komst is een cadeautjesmand met deze labels te geven (tijdens de kraamtijd van moeder). Wat een leuk idee. Het verzoek was labels met een lieveheersbeestje en de naam van het oudere zusje. Voor de rest was het vrij.
Dit heb ik gemaakt. De opdrachtgever was er blij mee. Nu hoop ik dat de kleine meid ze ook leuk heeft gevonden.


groetjes Mariette

6 opmerkingen:

  1. Ooooh....die zijn zeker weten in de smaak gevallen bij grote zus. Vind ze super gaaf geworden, Mariette.
    Nog een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet dit er gezellig en vrolijk uit! Leuk gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee en het ziet er schattig uit.
    Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er super vrolijk uit!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke opdracht! Ik vind ze superschattig geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat grappige lieveheersbeestjes! elk weer in een ander houding. super.

    BeantwoordenVerwijderen